Dysten om Aarhus bugten

Et firmaarrangement ud over det sædvanlige! 

Praktisk info

Lokation: Kaløvig Bådelaug, Åstrup Strandvej 68A, 8541 Skødstrup

Tid: Fra kl. 15.30 – 20.00

Pris: 3.995 kr. pr. hold. ex. administrationsgebyr på 10 kr.

Holdstørrelse: 5 deltagere pr. hold

Maks antal hold: 9 deltagende hold pr. event

Toiletter: Der er toiletter tilstede i klubhuset

Påklædning: Vi sørger for godt sejlertøj, handsker og redningsveste til alle. Deltagerne kan med fordel tage behageligt tøj på som er nemt at bevæge sig i. Er det koldt kan det være en god idé med et sæt skiundertøj i uld, så I kan holde varmen.

Sådan tilmelder du dit firma

Online tilmelding kan kun ske på www.sailing-aarhus.dk.

Hvis du ikke allerede har deltaget i et af Sailing Aarhus´ arrangementer, så start med at oprette en profil. Det er vigtigt, at profilen oprettes med korrekte oplysninger. Profiloplysningerne er vores mulighed for at kunne kontakte dig. Der er altid mulighed for at ændre i oplysninger igen.

Hvis du allerede har en profil hos Sailing Aarhus, så start med at logge ind. Har du glemt dit password, så kan vi sende dig et nyt. Husk at tjekke at det er de korrekte oplysninger, der står på din profil. Det vil sige adresse, alder, e-mail etc.

Oplysninger på profil: Fornavn, efternavn, køn, fødselsår, firmanavn, e-mail og mobil nr.

Oplysninger på tilmeldte: Fornavn og efternavn, men dette behøves ikke indtastes. 

Gruppe/virksomhedstilmelding

Er du en enkeltmandsvirksomhed eller har din virksomhed under fem ansatte, er det intet problem. Privatpersoner eller små virksomheder kan sagtens deltage i Dysten om Aarhus Bugten, og vi hjælper dig med at finde de resterende medlemmer til dit hold. Denne form for deltagelse har endda fungere som professionel erhvervs matchmaking, så lad endelig ikke dit firmas størrelse være en begrænsning.

Smil til fotografen

Vi har en fotograf tilstede under hele eventen, så alle hold har mulighed for at få taget et holdfoto. Dette sker umiddelbart lige efter uddelingen af sejlertøj kl. 16.00.

Hold desuden øje med Sailing Aarhus Facebook side, hvor billeder fra Dysten om Aarhus Bugten bliver offentliggjort.

Sådan får i en god aften

  • Følg med i sidste nyheder og følg med på sailing-aarhus.dk hvis der skulle ske ændringer i programmet.
  • Informer kollegaer om hvor I skal mødes.
  • Kom i god tid.
  • Kommer I udenbys fra, så tjek parkeringsmulighederne på forhånd. Kan ses i menuen “Parkering”.
  • Husk at medbringe varmt tøj da det kan være koldt ude på vandet.
  • Vis respekt overfor de andre deltagere. Det kan til tider godt være hektisk med 6 både på vandet.

Videresalg af startnumre

Det er ikke tilladt at sælge og videresælge billetter til overpris i Danmark ifølge “Lov om videresalg af billetter til kultur- og idrætsarrangementer”, og derfor tager Sailing Aarhus afstand til dette. Hvis det forekommer, forbeholder Sailing Aarhus sig retten til at annullere deltagernummeret, og dermed fjerne deltageren fra startlisten. Videresælges startnummeret må prisen ikke overstige anskaffelsesprisen.

Ansvar

Deltagelse i Dysten om Aarhus Bugten sker på eget ansvar.

VED SPØRGSMÅL SEND EN MAIL TIL
INFO@SAILING-AARHUS.DK

Program

Eventen vil foregå en torsdag eftermiddag fra kl. 15.30 til 20.00. Vi mødes i den pågældende sejlklub kl. 15.30, hvorefter DK Sejlsport sørger for at udlevere det rigtige beklædningsudstyr samt giver instruktioner inden vi starter.

Vi slutter Matchen af på havnen med kåring af vinderen, grillmad og velfortjente forfriskninger.

Kl. 15.30 – 16.00    Velkomst og uddeling af sejlertøj

Kl. 16.00 – 19.00    Matchrace, kvalifikation til Finalen i Sejlsportscenteret

Kl. 19.00 – 20.00    Præmieoverrækkelse, grillmad og sejladshygge

Til de, der står på kajen og hepper deres kollegaer i mål, vil der være forsyninger fra grillen, snacks og musikalsk underholdning. Det er ikke en forudsætning at have sejlet tidligere.